Introduktion til … TS2018!

(Oversat fra den engelske artikel med forbehold for eventuelle fejl)

Skrevet af: TrainSim-James
For nylig meddelte vi at North Wales Coastal kom snart, udelukkende til Train Simulator 2018, og vil være udstyret med Virgin Trains Class 221, sammen med Arriva Trains Wales traction. I dag er vi glade for at dele med dig alt som er inkluderet i Train Simulator 2018 pakken:

Mittenwaldbahn: Garmisch-Partenkirchen – Innsbruck

Efter at de første forslag til en jernbanelinje mellem Seefeld og Innsbruck begyndte at fremkomme i slutningen af ​​1880’erne, og efter mange tvister om finansiering blev godkendelse givet, og etableringen blev påbegyndt. Seefeld skulle være den oprindelige endestation, men strækningen blev hurtigt udvidet til Mittenwald, og til sidst til den allerede eksisterende station i Garmisch-Partenkirchen. Ved at øge omkostningerne, vil denne udvidelse muliggøre en problemfri forbindelse mellem München og Innsbruck.

Linjen blev åbnet i juli 1912; Dog varede det indtil april det følgende år, før den planlagte elektrificering var færdig og strækningen i fuld drift. De fleste jernbanelinjer blev ikke bygget med køretråde i tankerne, men det blev besluttet at konstruere Mittenwaldbahn i en sådan tilstand for at undgå, at fremtidige arbejder blev påkrævet, på trods af de større omkostninger. Landskabet var svært at arbejde i, så ved at få alt gjort på en gang ville man undgå store udgifter til udbygninger i fremtiden.

Mittenwaldbahn viste sig at være afgørende for lokalbefolkningen og oplevede en markant stigning i turisttrafik til de forskellige skisportssteder, der blev tilgængelige for mange. Dette var især tilfældet for 1976-OL og 1985-verdensmesterskabet. Det var omkring dette tidspunk at modernisering blev gennemført, herunder udskiftning af signaler og ombygning af stationer.

I dag drives den østrigske del af linjen (Innsbruck-Scharnitz) som S5-linjen af Tyrol S-Bahn. ÖBB 4020’erne ville have domineret denne service tilbage i deres blomstrende tid, men den mere almindelige opstilling blev ØBB 4024 ‘Talent’-EMU’erne. DB tilbyder også regelmæssig service til Mittenwald fra München, med lejlighedsvise tog, der kører helt til Innsbruck. De to operatører yder også ugentlige InterCity Expresses med ICE-T højhastighedstog der kun stopper på nøglestationer. Den fragt, der kører på ruten, trækkes ofte af ÖBB’s moderne og kraftfulde 2016 ‘Hercules’ lokomotiver.

Mittenwaldbahn for Train Simulator 2018 er en strækning på 58 km mellem Garmisch-Partenkirchen Hbf og Innsbruck Hbf, komplet med en række karriere- og Railfan Mode Scenarier, der giver dig mulighed for at udforske denne klassiske og iøjnefaldende rute, samtidig med at du sætter dine evner på prøve!

Både DB BR 442 i DB Regio livery og ÖBB 2016, der er skinnende i den dristige ÖBB rød, er klar til at opfylde dine behov for ekstern passager og tung fragt. Et udvalg af godsvogne er inkluderet til brug for  ÖBB 2016, og lokomotivet selv findes i en “ren”, “snavset” og “meget snavset” udgave.

Peninsula korridor: San Francisco – San Jose

Train Simulator 2018’s Peninsula Corridor-rute strækker sig over 47 miles med flere spor mellem San Franciscos travle 4. og King Street-station og San Joses stilfulde Diridon-station, og og fører gennem mere end 20 mellemstationer, der betjenes af pendleroperatøren Caltrain.

Caltrain, der blev dannet i 1980’erne til at overtage de legendariske “Peninsula Commute Services”, der tidligere blev opereret af Southern Pacific, og er en af ​​Amerikas mest innovative og succesfulde jernbanevirksomheder, der i dag betjener mere end 17 millioner pendlere og rejsende årligt. På Train Simulators Peninsula Corridor-rute er Caltrains populære “Baby Bullet” medtaget, og ruten indbefatter de særprægede og rakiske Motive Power, Inc. (MPI) “MPXpress” MP36PH-3C-diesel og Bombardier Bi-Level styrevogne og pendlervogne, der regelmæssigt er tildelt Baby Bullets.

Med 24 mellemliggende Caltrain stationer mellem San Francisco og San Jose, er pendlertrafik på Peninsula Corridor ruten udfordrende – og ofte hurtigere (pendlertog kører med op til 79 mph på linjen). Og denne nye Train Simulator-rute genskaber skaber mesterligt Caltrains mange unikke stationer, som f.eks. Millbrae, San Bruno, San Mateo, Burlingame og Sunnyvale. Ruten omfatter også Caltrains ekspansive Central Equipment & Maintenance Facility (CEMOF), der ligger i nærheden af ​​San Jose’s Diridon station.

Som travlt – og udfordrende – som nutidige pendleroperationer på Peninsula Corridor er passagertransport ikke den eneste historie på denne meget autentiske nye rute. Da Southern Pacific i 1996 blev fusioneret med den vestlige jernbanegigant Union Pacific, overtog UP fragtoperationerne på halvøen. Union Pacific opererer ranger-, lokal- og fragtgods fra godsterminalen i South San Francisco, og Train Simulators Peninsula Corridor-rute har en Union Pacific Electro-Motive GP38-2 og passende UP-rullende materiel, hvilket giver mulighed for at test dine færdigheder på fragtopgaver.

Train Simulator 2018’s Peninsula Corridor-rute omfatter syv karriere scenarier (genskabe en række forskellige Caltrain og Union Pacific operationer) samt tre railfan scenarier, og denne autentiske og berømte jernbane rute lover hurtige amerikanske pendeltrafik – og udfordrende godstransport – langs Californiens legendariske og livlige San Francisco Bay Peninsula!

North Wales Coastal: Crewe – Llandudno & Conwy Castle
TS2018 Eksklusiv

Helt siden vedtagelsen af Unionsloven i 1801, som gjorde Irland til en del af Det Forenede Kongerige (The United Kingdom), har folk bestræbt sig på at forbedre forbindelsen mellem de to øer. Det 19. århundrede var stadig ung, og al kommunikation var bundet af hestetrukne transport- og sejlskibe af den tid. Skibe til Dublin ville ankomme til Dun Laoghaire (tidligere kendt som Kingstown), og afgik frekvent fra Holyhead, Wales – det var den korteste sejltur.

I årevis kom der mange forbedringer til de eksisterende veje for at gøre rejsen til Holyhead lettere; Intet ville dog revolutionere walisiske/irske forbindelser som etableringen af ​​jernbaner i 1840’erne.

To jernbaneselskaber dannede grundlag for, hvad der er i dag North Wales Coast Line. Det første var Chester og Crewe Railway, der i 1840 forbandt de to samfund, og kun få år senere blev Chester og Holyhead Railway etableret. Sidstnævntes rute blev foreslået af Jernbanernes Faderen selv, George Stephenson, idet han var klar over, at kystruten langs Det Irske Hav ville være bedst til at befordre posttrafik til og fra Irland.

Den fulde linje blev snart afsluttet, og var klar til at overføre transport mod havet i august 1848. Irish Mail ville regelmæssigt transportere fra London til Crewe, langs hovedkystens hovedlinje, før de fortsætter videre til Holyhead og endelig Irland. På dette tidspunkt var den oprindelige Chester og Crewe Railway allerede blevet absorberet af Grand Junction Railway, og Chester og Holyhead Railway fulgte efter i 1859, da den blev en del af London og North Western Railway (LNWR).

LNWR, der havde kontrollen over West Coast Main Line og nu linjen til Holyhead, så en mulighed for en stigning i turisttrafikken. Tog blev indsat for at betjene badebyer som Rhyl, Colwyn Bay og langs Llandudno Branch, blev en milepæl for linjens popularitet. Uden tvivl er passagen ved Conwy Castle det mest ikoniske og historiske punkt langs linjen; Faktisk passerer jernbanen helt tæt på ​​den historiske bygning og går endda gennem de bevarede bymure.

Med gruppering af jernbaneselskaber i 1928 som dannede “Big Four” blev LNWR-netværket en del af London, Midland & Scottish – en yderligere populær æra fulgte. Efterhånden som British Railways indfandt sig, blev visse specialer skåret fra tidsplanen, og North Wales Coast Line gik ind i dieselalderen med tung godstrafik. I dag er fragt mindre almindeligt på linjen, selv om det har forblevet en lokal- og langdistance passagerhavn med over 90 tog om dagen.

Du besøger kysten med North Wales Coastal og nyder udsigten fra førerhuset i Virgin Trains Class 221 ‘Super Voyager’ sammen med BR Class 175 og BR Class 158 Arriva Train Wales. Karriere og Railfan scenarier vil bringe oplevelsen til liv!

TS Academy

Hvis du er ny til Train Simulation, fungerer TS Academy som det perfekte udgangspunkt for at få fat i forskellige typer af lokomotiver og driftsprocedurer og er baseret på flere korte ruter, der skildrer forskellige landskaber og forskellige træningsmiljøer. Til din rådighed er BR 189, SD70MAC, Fowler 4F & BR klasse 170, plus et udvalg af rullende materiel – du vil være oppe at køre på ingen tid med TS Academy!


Train Simulator 2018 ER TILGÆNGELIG DEN 16. November 2017 kl. 19.00 CET.

Vi vil have endnu flere detaljer om frigivelsen af Train Simulator 2018 tættere på tiden, så hold øje med opdateringer!

Forfatter: Knud

Mine interessesfærer i RailWorks; Udvikling af scenarier. Pusler med tanken om at bygge ruter, men er endnu ikke kommet rigtigt i gang.
Geografisk: Primært Danmark, Tyskland, Schweiz, Østrig – sekundært England. USA siger mig ikke rigtig noget.

Her tænker du på “Introduktion til … TS2018!”

Skriv et svar